Wie zijn wij

De stichting is opgericht door 5 vissers met langjarige ervaring en kennis als garnalenvisser.

Wij zijn een groep vissers die een nieuw duurzaam keurmerk voor de garnalenvisserij hebben ontwikkeld en zich verenigd hebben in de Stichting Visserij & Natuur.

Het keurmerk onder het label " Visserij & Natuur" hebben wij op 28 september 2018 ontvangen uit handen van de KIWA VERIN, een onafhankelijk keuringsinstituut.

Het keurmerk Visserij & Natuur voldoet aan alle vergunningen, waaronder de natuurbeschermingswet en heeft eigen voorschriften die de duurzame visserij bevorderen.

(zie ook ' Ons doel')

Wij staan voor duurzame visserij, waarbij de visser ook economisch duurzaam kan ondernemen. Wij onderhandelen met het ministerie en hebben nauwe samenwerking met verscheidene visserijverenigingen en natuurorganisaties (VIBEG 2)

Het bestuur van de Stichting Visserij & Natuur word gevormd door de eigenaren van :

WR2, WR3, WR22, WR111, en de WR226

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op deze website.

WR 2

Patrick de Visser